المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اضحك مع المتزوجين


أبو شهاب
14-06-2009, 14:15
واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام
فقالها : عارفة اية هو الحب واية الجواز؟
قالته : لا
‏قالها : الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء
قالتله : طب والجواز؟
قالها : دى الحفرة اللى بنقع فيها ‏واحنا بنبص على النجوم





واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج
مراته قالت له : بتبص في عقد الزواج ‏ليه يا حبيبي؟
قالها : مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين





واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان
وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. ‏طرررررخ
الزوج : 'فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟
الزوجه : ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها 'سوسو'؟
الزوج : يا بنت الحلال، ده ‏أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!
الزوجه صدقته وراحت لحالها
بعد اسبوع
الزوج قاعد في ‏أمان الله يقرا الجرنان
وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه
الزوج : خير يابنت ‏الحلال في ايه تاني؟
الزوجه : حصانك على التليفون




واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت
راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟
الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز





مره واحده بتقول لجوزها
تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا
قالها
هى لسه الكوابيس دى ‏بتجيلك؟





‏ مرة واحد قال لصاحبه
عاوز أعمل لمراتي مفاجأة فى عيد جوازنا
صاحبه قاله : هتعمل إيه؟
قاله : هوديها الصين
قاله : يا راجل فى عيد جوازكوا العاشر توديها الصين
أومال فى عيد ‏جوازكوا الخمسة وعشرين هتعمل ايه؟
فقالوا : هروح اخدها





مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة
سأل الممرضة ماله ده ‏؟
قالت : أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش
دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة ‏بالشبشب قالها وده ماله
قالتله : اصل ده الى اتجوزها‏

sweetgirl
14-06-2009, 15:17
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
very nice thanks

وديع
14-06-2009, 16:33
ههههههههههههههههههه
هي غير نبقاو عزاب اوصافي

first lady
14-06-2009, 17:25
very funny thanks

عمر الشرقاوي
14-06-2009, 17:49
نكت طريفة شكرا على المساهمة.

الزبير
15-06-2009, 17:18
جميلة
ههههههههههههه

احمد امين المغربي
15-06-2009, 18:29
شيء مضحك للغاية.....ههههههههه