تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : نكث..


الفوقى
02-07-2009, 17:57
واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد:icon30::_1_prv:

مره واحده رايحه تشتكي لأمها: يا ماما يا ماما الحقيني..؟ الام: مالك في ايه؟؟! فقالت: كل ما اعمل الاكل لجوزي ياخده ويرميه للكلب!!! الام: يا حرام والكلب ذنبه ايه بس؟؟!!!:_1_prv:

///////////////////

احمد امين المغربي
02-07-2009, 19:24
روووووعة
شكرا يا أخي الفوقي

الفوقى
03-07-2009, 15:31
شكرا على الرد الطيب

om@r
03-07-2009, 15:43
hhhhhhhhhhhشكرا لك أخي الكريم جزاك الله خيرا

الفوقى
03-07-2009, 15:49
شكرا على الرد الطيب