تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : اضحك قليلا


الفوقى
25-05-2012, 22:07
واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد


/////// :blink:


مره واحده رايحه تشتكي لأمها: يا ماما يا ماما الحقيني..؟ الام: مالك في ايه! فقالت: كل ما اعمل الاكل لجوزي ياخده ويرميه للكلب! الام: يا حرام والكلب ذنبه ايه بس؟:_1_prv::aass: