تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : سأل المتهم


الفوقى
07-02-2008, 15:40
مرة القاضى سأل المتهم هل أنت معترف أنك دخلت البيت فى منتصف الليل ؟
قاله المتهم أيوة أعترف كنت بأحسبه بيتى .
القاضى : طب ليه استخبيت تحت الطاولة لما شفت الست جاية ؟
المتهم : فكرتها مراتى ......


:_1_prv:

القلم الأحمر
07-02-2008, 15:51
هههههههههه
مشكور يا أخي في أمان الله

فاطمة -الزهراء
07-02-2008, 16:07
مشكور اخي على النكتة