الفوقى
07-02-2008, 15:40
مرة القاضى سأل المتهم هل أنت معترف أنك دخلت البيت فى منتصف الليل ؟
قاله المتهم أيوة أعترف كنت بأحسبه بيتى .
القاضى : طب ليه استخبيت تحت الطاولة لما شفت الست جاية ؟
المتهم : فكرتها مراتى ......
:_1_prv:
قاله المتهم أيوة أعترف كنت بأحسبه بيتى .
القاضى : طب ليه استخبيت تحت الطاولة لما شفت الست جاية ؟
المتهم : فكرتها مراتى ......
:_1_prv: