الفوقى
28-02-2008, 12:11
مراحل
فى الخطوبة وشهر العسل..هو يتكلم وهى تسمعrs5;)
بعد سنة..هى تتكلم وهو يسمع;)
باقى السنين..الاثنان يتكلمان والناس تسمع.:aass:
فى الخطوبة وشهر العسل..هو يتكلم وهى تسمعrs5;)
بعد سنة..هى تتكلم وهو يسمع;)
باقى السنين..الاثنان يتكلمان والناس تسمع.:aass: