تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : صباح الخير


الفوقى
01-03-2008, 07:43
واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج ‏ليه يا حبيبي؟" قالها: "مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين:aass::aass::aass:

az.rachid
01-03-2008, 14:12
شكرا على النكتة..

الفوقى
26-09-2008, 20:42
شكرا على المرور الطيب

عمر الشرقاوي
26-09-2008, 20:46
شكرا على منحنا هذه الابتسامة الجميلة .:evil_lol::evil_lol::evil_lol:

الفوقى
26-09-2008, 20:48
شكرا لكل الردود المعبرة

الزبير
28-09-2008, 09:16
غير ايقلب مزيان راه كاين

الفوقى
28-09-2008, 14:49
شكراعلى الرد الطيب