المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : واحد..


الفوقى
02-03-2008, 18:52
مرةواحد بيقول لمراته اعملي حسابك هنتغدى بره رجع من الشغل لقاها حاطة الاكل في الشارع:aass::aass: