المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : صحفية..


الفوقى
09-03-2008, 19:41
صحفيه تجرى لقاء مع واحد من ملاّك الأبقار
الصحفية : أنت بتأكــــل البقر إيه ؟
المزارع : انهي فيهم البيضا ولا الحمرا ؟؟
قالت : البيضا
قال : البيضا بأكلها برسيم
قالت : والحمرا
قال : و الحمرا برضو برسيم
قالت : طيب بتسكنهم فين؟
قال : انهي فيهم البيضا ولا الحمرا؟؟
قالت : البيضا
قال : البيضا بسكنها في الحوش الي هناك
قالت : والحمرا
قال : و الحمرا برضو بسكنها في الحوش نفسه
قالت : طيب لما بتفسحهم بتعملهم إيه ؟
قال : انهي فيهم البيضا ولا الحمرا ؟؟
قالت : البيضااااااااااااا
قال : البيضا بلف بيها حول الترعه لفتين
قالت : والحمرا
قال : و الحمرا برضو بلف بيها حول الترعه لفتين
قالت : انتا ليه كل مره اسئلك بتقولي انهو فيهم انهو فيهم
وفي الاخر بتعاملهم زي بعض؟
قال : اصل البقره البيضا بتاعتي
قالت : والحمرا؟؟
قال: والحمرا برضو بتاعتي 2k:aass:

the teacher
10-03-2008, 14:43
مشكور على النكتة..

harooun
12-03-2008, 06:24
merci zin ....

harooun
12-03-2008, 06:27
شكرا على المشاركة الجميلة....... هارون

الفوقى
26-09-2008, 20:25
شكرا لكل الردود المعبرة

الزبير
28-09-2008, 09:26
مشكور على المساهمة

الفوقى
28-09-2008, 14:39
شكرا لكل الردود المعبرة