المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حوار عروسين


نانا
03-04-2008, 14:27
حوار عروسين جداد من اول يوم ******* ويوم ورا يوم ****** ورا يوم

تعالو انشوف ********************************

الزوج : يااااه أخيرا الحلم بيتحقق ..

الزوجة : عاوزني أبعد عنك ..... ؟؟

الزوج : لاااا.. متقوليش الكلام ده مره ثانيه

الزوجة : إنت .... تحبني ؟؟

الزوج : اكييييييييييييد ....

الزوجة : طيب ممكن تفكر تبعد عني ؟

الزوج : لا طبعاً ؟

الزوجة : طيب ممكن تهديني بوسه ؟

الزوج : طبعا.. و على خدك كمان ...

الزوجة : طيب تعتقد إنك ممكن تضربني في يوم من الأيام ؟

الزوج :لا طبعا ... انا مش من النوع ده من الرجال .

الزوجة : ممكن أثق فيك ؟

الزوج : ايووووه...

الزوجه : يا حبيبي ...

بعد مرور سنة من الزواج .....

وفي ذكرى زواجهما كان هناك حوارٌ آخر


(( أقرأ من الاسفل للاعلى))

الزبير
03-04-2008, 16:22
هادا لا يصدق دائما المهم هو الود والرحمة والوفاق

mohim
19-02-2009, 10:31
mercccccci

abouzaid
25-02-2009, 16:21
و الله أضحكتني شكرا لك

صحراوية مغربية
26-02-2009, 12:46
هادا لا يصدق دائما المهم هو الود والرحمة والوفاق
لا تنسى يا اخي الثقة

aminaa
06-03-2009, 15:15
saraha modheka bezaaf merci

بنت الوطن
06-03-2009, 16:37
r4tr4tr4tr4t

samirchah
14-03-2009, 00:08
هههههههههههه شكرا

مراد الزكراوي
15-03-2009, 03:55
فعلا...طريقة مضحكة و ابداع كبير....ههههههههههههههههه