تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : عشرين عام


الفوقى
21-09-2008, 12:09
عشرين عام

استيقظت الزوجة أثناء الليل ولم تجد زوجها بجانبها في الفراش

وضعت الزوجة الروب ونزلت إلى الدور الأسفل

ووجدت زوجها يجلس في المطبخ واضعاً كوباً من القهوة أمامه

مستغرقاً في تفكير عميق

لاحظت الزوجة نزول بعض الدموع من عين الزوج

سألته الزوجة: إيه الموضوع؟ قاعد لوحدك ليه فى نص الليل؟

رد الزوج: فاكرة لما إتواعدنا من 20 سنة؟

أجابت: أيوه فاكرة.!

قال: فاكرة لما شافنا والدك و إحنا في ا لعربية؟

أجابت: أيوه فاكرة. .! !

قال: فاكرة لما وجه لىّ والدك مسدسه وقا للى تتجوز ها ولا أسجنك 20 سنة؟

أجابت: أيوه فاكرة. ..!!!

نزلت دمعه من عين الزوج وقال:
لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهارده !!!!2kr4t

الزبير
21-09-2008, 16:44
أو علاش مادارها
كان خواف
شكرا على النكتة

الفوقى
21-09-2008, 22:37
أو علاش مادارها
كان خواف
شكرا على النكتةشكرا اخى الزبير على كل ردودك الطيبة والمعبرة والطريفة احيانا

غزال كلميم
22-09-2008, 20:00
شكرا على النكتة الطريفة

الفوقى
23-09-2008, 12:28
شكرا على الرد المعبر

أوراق دفاتر
24-09-2008, 10:03
مشكور على النكتة الطريفةrs5

الفوقى
24-09-2008, 12:43
شكرا على الرد المعبر

jamil123
14-10-2008, 21:04
عسى أن تكرهوا شيئا و هو خير لكم

الفوقى
14-10-2008, 21:07
شكرا على الرد المعبر