تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : تعالو وشوفوا أقصر نكتة !!!


صديق الاحلام
22-10-2008, 17:27
مرة قائد جيش كان يكلم الجنود فى قاعة كبيرة




عدد الجنود 100 جندى


وهو يتكلم واحد عطس .... القائد عايز يعرف مين اللى عطس


قال : مين اللى عطس ؟؟؟
محد رد !!!


قسمهم 50 على اليمين و 50 على الشمال


سأل الخمسين اللى على اليمين


قال : مين اللى عطس ؟


كلهم قالوا : محد فينا عطس


القائد قتلهم كلهم


راح للخمسين اللى على اليمين


قالهم : مين اللى عطس ؟؟؟



محد رد



قسمهم 25 على اليمين و 25 على الشمال



سأل ال 25 اللى على اليمين



مين اللى عطس ؟



كلهم قالوا مو احنا



القائد قتلهم كلهم



سأل ال 25 اللى على الشمال



مين اللى عطس ؟



محد رد



قسمهم 13 على اليمين و12 على الشمال



سأل ال13 اللى على الشمال



في احد منكم عطس ؟



كلهم قالو لأ



قتلهم كلهم



سأل ال12 اللى على اليمين



مين فيكم اللى عطس ؟


محد رد



قسمهم 6 على اليمين و 6 على الشمال



سأل ال 6 اللى على اليمين



في احد منكم عطس ؟



كلهم قالوا لأ



قتلهم كلهم



سأل ال 6 اللى على الشمال



مين اللى عطس ؟



محد رد



قسمهم



3 على اليمين و 3 على الشمال



سأل ال 3 اللى على اليمين



في احد منكم عطس ؟



كلهم قالوا لأ



قتلهم كلهم



سأل ال 3 اللى على الشمال



مين فيكم اللى عطس ؟



محد رد


قسمهم 2 على اليمين و 1 على الشمال



سأل ال 2 الى على الشمال



مين فيكم اللى عطس ؟



الإثنين قالو مش احنا



قتلهم !!!!!



سأل الواحد اللى على الشمال



قاله انت اللى عطست ؟



قاله :



أيوة انا



القائد قاله :






















































يرحمكم الله



http://www.egycrazy.com/vb/images/smilies/lol.gifhttp://www.egycrazy.com/vb/images/smilies/lol.gifhttp://www.egycrazy.com/vb/images/smilies/lol.gif


http://www.mmagreb.com/vb/images/smilies/64.gifhttp://www.mmagreb.com/vb/images/smilies/64.gifhttp://www.mmagreb.com/vb/images/smilies/64.gifhttp://www.mmagreb.com/vb/images/smilies/1.gifhttp://www.mmagreb.com/vb/images/smilies/1.gifhttp://www.mmagreb.com/vb/images/smilies/1.gifhttp://www.mmagreb.com/vb/images/smilies/1.gif