الفوقى
26-10-2008, 16:31
مرة واحد جاب لامه دواء يخليها ترجع 20 سنة لورا , فثاني يوم راحلها وقالها : ايه الحلاوة دي يا ماما , ومين الطفل هذا ؟ , قالتله , يا نهار اسود اصل ابوك شرب الدواء كله.:aass:
http://pms.panet.co.il/online/images/articles/2008/09/29-09-08/1_23.jpg
http://pms.panet.co.il/online/images/articles/2008/09/29-09-08/1_23.jpg