تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : نكتة جميلة


الفوقى
26-10-2008, 16:31
مرة واحد جاب لامه دواء يخليها ترجع 20 سنة لورا , فثاني يوم راحلها وقالها : ايه الحلاوة دي يا ماما , ومين الطفل هذا ؟ , قالتله , يا نهار اسود اصل ابوك شرب الدواء كله.:aass:
http://pms.panet.co.il/online/images/articles/2008/09/29-09-08/1_23.jpg

maestro
26-10-2008, 19:05
مستملحة مرفهة.
شكرا لك

الفوقى
26-10-2008, 20:00
شكرا على المرور الطيب

mostafa33
27-10-2008, 16:32
شكرا...نكثة جميلة فعلا...

الفوقى
27-10-2008, 17:41
شكرا على الرد الطيب

bani
27-10-2008, 19:08
من الاحسن ان تكون بالدارجة المغربية

أبو وداد
27-10-2008, 19:45
نكتة مضحكة لكن ستضحك أكثر لو كانت مغربية

الفوقى
27-10-2008, 21:05
شكرا على المرور الطيب

براهيم
29-10-2008, 13:48
hhhhhhhhhhhhh iwa chefti li bari yessrar bessah

الفوقى
29-10-2008, 19:58
شكرا على الرد الطيب