تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : نكتة


alhaytam
01-11-2008, 16:23
قرر إبليس أن يهجر مصر


فزع المصريين كلهم للخبر وراحوله يستجدوه وقالوله :


أرجوك ماتمشيش ... حتلاقي فين ناس زينا كذابين ومنافقين وعاوزين يروحوا النار؟؟؟


فقالهم إبعدوا عني إنتوا ماتستاهلوش!!!


الواحد منكم بيجيني شحات وحافي ومش لاقي ياكل أعلمه وأخليه يسرق عشان يعيش عيشه زي الفل ويغش عشان يتخرج بامتياوز ويزور بالإنتخابات ويرشي عشان يبقى عضو مجلس شعب أو ريّس


وأول مابقعد عالكرسي ألاقيه معلق يافتة وراه


(هذا من فضل ربي)

mostafa33
02-11-2008, 18:38
c'est une trés jolie blague merci

jayyy
14-11-2008, 23:36
c'est une trés jolie

ملاك أم يحيى
15-11-2008, 18:42
http://akhawat.islamway.com/forum/uploads/post-45837-1212495062.gif


أضحك الله سنك

نكتة جميلة جدا

...لكن لا ننسى أن كل شيءهو بقدرة الله


إذا أراد لشيء أن يكون فإنما يقول له كن فيكون

karimos
15-11-2008, 20:47
ils en concluent que les anciens marocains disposaient déjà il y a 5000 ans d'un réseau wifi!




دائمة المغاربة يأتون بدهاء منقطع النظير ..
أما النكتة الاولى فتتضمن إساءة لشعب بكامله ، و قد يكون معنا هنا مصريون بالمنتدى ...
شكرا على الابتسامة الثانية .

abouyasser
16-11-2008, 18:07
pas wifi mais bluetooth

كريــم
16-11-2008, 22:40
هههههههههههههههههههههههههههههه

الزبير
23-11-2008, 09:45
شكرا على المساهمة