تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : أحلى 3 نكت دخلوا و شوفوا


mimi_1992
14-01-2009, 21:51
d7kبعد أن سمعت أغنية بهاء سلطان الجديدة ذهبت أم إلى طبيب الأطفال
تشكو
له مرض ابنها
الواد بطنه بتوجعه
و اللى بياكله يرجعه
الواد بيقول الآه
و مسهر ماما معاه

يا ضنايا يا كل ما ليا
عندك نزلة معوية
من الإسهال و السخونية
ده رافض مامته ترضعه
و الواد بطنه بتوجعه
و اللى بياكله يرجعه
هههههههههههههههه
مستعجل أنا...
واحد تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع ما هي اسرع طريق اروح بها للمستشفى ؟؟ قال له غمض عيونك واقطع الشارع!!!



احساس غريب!!!
واحد و هو بيموت اتطلع على مراته نظره رومانسيه وقال لها لما طردوني من العمل كونتي معايا ولما مرضت وقفتي جنبي ولما افلست أيضا كونتي معايا وفي الوقت الحالي انت مازلت جنبي.. أمسك يدها بحنيه وقال لها لا أعرف لماذا أنا حاسيس انك نحسمرة واحد سأل صاحبه ما هو اسم رونالدو الشخصي فقاله صالح...قال له كيف عرفت...قال له سمعت المعلق قبل قليل يقول مخالفة لصالح رونالدو

الزبير
15-01-2009, 16:45
شكرا على المساهمة لكن من الأفضل لو كانت بالدارجة المغربية

mimi_1992
01-03-2009, 20:23
لا شكر على واجب

احمد امين المغربي
03-03-2009, 20:46
الشكر لك.......

احمد امين المغربي
03-03-2009, 20:47
فعلا البسمة دواء للقلوب المكلومة في زمن الحزن بامتياز......

ferid totech
03-03-2009, 21:05
شكرا على الابتسامات .

hakinya
16-03-2009, 11:43
شكرا كتيير على المساهمة