المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نكت على" المسموم"


oussamabr
20-01-2009, 20:28
واحد مسموم إتزوج....
مشى لشهر العسل وحده

----------- --------- --

واحد مسموم أباه طرده من الدار
رجع كتب على باب دارهم
' مقر تنظيم القاعدة '

------------ --------- ---

واحد مسموم عنده تاكسي،
طلق مراته،
مشى يوصلها لدار اباها
خذّم العدّاد

------------ --------- ---

واحد مسموم عيّنوه رئيس الشرطة،
أول حاجة عملها غير رقم الطوارئ من 190
إلى 09742806329577935

------------ --------- ---

**** (مسموم) دخل لواحد الدار .
ما لقى حتى حاجة يسرقها ... اتصل بأمريكا
و خلى السماعة مرفوعة !!! و نزل

------------ --------- ---

واحد مسموم صوّر أباه وهما كيدفنوه .......
وكل يوم كيفرج الشريط لأمه !!

------------ --------- ---

واحدمسموم اتصل براديو نجوم إف إم
و طلب أغنية
' بابا فين ' .... وأهداها للأيتام فى يوم اليتيم

------------ --------- -------



واحد مسموم عينوه مدرّس
بمدرسة معوَّقين،
حط أول حصة , ألعاب رياضية ' قفز حواجز '

------------ --------- ---

مسموم قطعات الدولة نصف راتبه
كتبرع للإنتفاضة ..
مشى إتبرع بالنص الثاني لإسرائيل

-----------------------------------------------

anass99
21-01-2009, 10:00
merc bien hhhhhhhhhhhhhhhhhhh

عبدربه 1
21-01-2009, 10:12
واحد مسموم مات بسمو

شكرا على النكث المعبرة و الجميلة

judy abotte
22-01-2009, 18:01
كيهضرو عليك النكت هههههه شكرا لك

Tamessate
22-01-2009, 18:20
السم يقطر منهم او يلالي فشكرا لك

عبد الله أيت الحاج سليمان
22-01-2009, 18:48
كراخ كراخ كراخ

oussamabr
22-01-2009, 21:06
كراخ كراخ كراخ

زوينة عندك هاذ كراخ كراخ كراخ

زهر الرمان
23-01-2009, 12:19
ههههههههههه
نكت جميلة
شكرا