تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : نكتة مصرية بس رائعة


أم علاء
24-01-2009, 15:26
مرة حسني مبارك مد إيده في جيبه لقى 5 مليون جنيه!!
فزعل قوي وخاف وقال إيه الفلوس دي؟ دي الفلوس دي حرام؟
فسأل أحد مساعديه فدله على طريق الشيخ طنطاوي رئيس الأزهر وقال له: اسأل الشيخ وهو يقول لك الحل.
ما كدبش خبر وجري على طنطاوي وحكا له القصة فرد: 5 مليون بس إيه النزاهة دي؟
دي بسيطة خالص يا ريس ما تزعلش نفسك؟ كل اللي هتعمله هتروح وتطوف حول الكعبة 10 مرات.
الريس راح لقى وزيره الاول بيلف حول الكعبة فقال له: أنت بتعمل إيه هنا؟ أنت هتلف كام لفة؟
78 لفة. يا ريس
> الريس: يخرب بيتك أنت؟ ده أنت خربت البلد!!
أجابه الوزير: أنت جاي علي انا؟ روح شوف ابنك جايب موتوسيكل وبقاله 3 أيام بيلف .

أبو وداد
24-01-2009, 22:34
هههههههههه رائعة شكرا لك.

ayatim
24-01-2009, 22:40
أخـــــي نكثة رائعة

الزبير
25-01-2009, 10:51
شكرا على المساهمة

أم علاء
27-01-2009, 20:59
ممتنة لعبق مروركم
و ردودكم

تحياتي و تقديري

وديع
28-01-2009, 16:56
ههههههههه
و أين مسؤولونا ؟ ربما لم يوبخهم الضمير بعد!!!

ohiboka.ya.allah
02-02-2009, 06:41
االه يعطيك الصحة..ضحكتينا.
.