مريم الوادي
19-03-2009, 15:36
أتمنى أن تروق لكم:blow::blow:
الزوج : يااااه أخيرا الحلم بيتحقق ..
الزوجة : عاوزني أبعد عنك ..... ؟؟
الزوج : لاااا.. متقوليش الكلام ده مره ثانيه
الزوجة : إنت .... تحبني ؟؟
الزوج : اكييييييييييييد ....
الزوجة : طيب ممكن تفكر تبعد عني ؟
الزوج : لا طبعاً ؟
الزوجة : طيب ممكن تهديني بوسه ؟
الزوج : طبعا.. و على خدك كمان ...
الزوجة : طيب تعتقد إنك ممكن تضربني في يوم من الأيام ؟
الزوج :لا طبعا ... انا مش من النوع ده من الرجال .
الزوجة : ممكن أثق فيك ؟
الزوج : ايووووه...
الزوجه : يا حبيبي ...
بعد مرور سنة من الزواج .....
وفي ذكرى زواجهما كان هناك حوارٌ آخر
(( إقرأ من الأسفل إلى الأعلى))
وديييييييييييي
الزوج : يااااه أخيرا الحلم بيتحقق ..
الزوجة : عاوزني أبعد عنك ..... ؟؟
الزوج : لاااا.. متقوليش الكلام ده مره ثانيه
الزوجة : إنت .... تحبني ؟؟
الزوج : اكييييييييييييد ....
الزوجة : طيب ممكن تفكر تبعد عني ؟
الزوج : لا طبعاً ؟
الزوجة : طيب ممكن تهديني بوسه ؟
الزوج : طبعا.. و على خدك كمان ...
الزوجة : طيب تعتقد إنك ممكن تضربني في يوم من الأيام ؟
الزوج :لا طبعا ... انا مش من النوع ده من الرجال .
الزوجة : ممكن أثق فيك ؟
الزوج : ايووووه...
الزوجه : يا حبيبي ...
بعد مرور سنة من الزواج .....
وفي ذكرى زواجهما كان هناك حوارٌ آخر
(( إقرأ من الأسفل إلى الأعلى))
وديييييييييييي