abomo007
26-03-2009, 08:09
كانت الزوجة تبكي بحرقة وهي تسير في جنازة زوجها وتقول يا حبيبي,يازوجي,سايبني لمين بعدك؟
ولفتكلامها اثنين من الرجال السائرين في الجنازة,فقال الاول"والله لسه فيه وفاء شايف الست بتبكي على زوجها الزاي؟
فرد الثاني"وانت بتاكل من الكلام ده؟طب انا هوريلك؟
واقترب الرجل من الزوجة وقال"اه يا جميل لو تقولي على عنوانك كنت اتجوزك بعد العدة على طول.
فقالت الزوجة"اه يا جوزي يا حبيبي ياللي مسكني في 27 شارع الروضة ثاني شقة على اليمين.d7k
ولفتكلامها اثنين من الرجال السائرين في الجنازة,فقال الاول"والله لسه فيه وفاء شايف الست بتبكي على زوجها الزاي؟
فرد الثاني"وانت بتاكل من الكلام ده؟طب انا هوريلك؟
واقترب الرجل من الزوجة وقال"اه يا جميل لو تقولي على عنوانك كنت اتجوزك بعد العدة على طول.
فقالت الزوجة"اه يا جوزي يا حبيبي ياللي مسكني في 27 شارع الروضة ثاني شقة على اليمين.d7k