abomo007
29-03-2009, 17:01
ذهب احد القرويين للحج وعندما عاد ساله مذيع التليفزيون عن رحلته.
فقال"والله السلطات هناك بتقدم للناس كل الخدمات وعلشان كده انا بانصح كل اللي عايز يحج انه يروح السعودية."d7k
فقال"والله السلطات هناك بتقدم للناس كل الخدمات وعلشان كده انا بانصح كل اللي عايز يحج انه يروح السعودية."d7k