تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : سؤااااال صعب جدا للأذكياء فقط!!


rach1984
09-04-2009, 14:41
سؤااااال صعب جدا للأذكياء فقط!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


مستعدين للسؤال ....
يالاه نبداو ولكن خاصكم ورقة وقلم باش ماتغلطوش في الحساب
ونعرفوالعضو الذكي في المنتدى
http://www.harfkids.com/upload/images/smilies/137.gif http://www.anaqamaghribia.com/vb/images/smilies/1/77.gif

السؤاااااااااااااال

( حافلة ) ... فيها 10أشخـآص
:
:
..
..
..
..
..
وصلوا عند المحطة الأولى وركب معاهم3ركاب
..
..
..
..
..
..
..
وصلوا للمحطة اللى بعدها ونزلوا 7 ركاب
..
..
..
..
..
..
..
وصلوا للمحطة الثالثة وركب 44 راكب
..
..
..
..
..
..
..
مشاو شوية ووقفوا عن المحطة التالية
ونزل راكب يشتري بيبسي ( مارجعش )
نزل وراه إتنين من أهله يقلبوا عليه ومارجعوش

..

..
..

..

..

..
..
..
..
في المحطة اللي بعدها وركب 11راكب
..
..
..
..
..
..
..
و للمحطة اللي بعدها ركب 3ركاب فقط
..
..
..
..
..
..
..
ووصلوا للمحطة اللي بعدها وركب 14راكب
..
..
..
..
..
..
..
ومن بعد وصلوا للمحطة اللى بعدها
ونزل 19راكب
..
..
..
..
..
..
..
وواصلوا الرحلة وتقدموا للمحطة التالية
وركب 22 راكب
..
..
..
..
..
..
..
ووصلوا للمحطة اللي موراها ونزل 3ركاب
..
..
..
..
..
..
..
ولما وصلوا للمحطة اللى وراها لقوا الراكب
اللي مشا يشتري بيبسي والاتنين اللي مشاويقلبو عليه ضاعوا .........
( عنداكم تكونوا تلفتوفى الحساب وإلا ترجعوا
تحسبوها من الأول ... ههه ... ماشي شغلي http://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gif)

..
..
..
..
..



..
..





اللى بعدها نزل 4 ركاب
..

..

..

..
..

..


..
تقدموا شوية وشاورلهم ناس وقفوا لهم



وركب 13 راكب

..

..

..

..
..
..
..
تقدموا للمحطة التالية ونزل 7 ركاب
..
..
..
..
..
..
..
تقدموا بضع دقائق وركب 14 راكب
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
عند آخر محطة نزل 11 راكب
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
...
وأخيرا ً السؤال هو ؟؟؟ http://img386.imageshack.us/img386/1543/21218hs8.gif
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
شيفور ديال التوبيس شنو كانت سميتو ...http://www.harfkids.com/upload/images/smilies/134.gif..؟؟؟؟؟

http://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gifhttp://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gifhttp://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gifhttp://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gifhttp://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gif http://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gif
http://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gifhttp://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gifhttp://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gifhttp://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gifhttp://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gifhttp://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gif
http://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gifhttp://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gifhttp://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gifhttp://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gif
http://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gifhttp://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gifhttp://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gif
http://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gifhttp://forum.amrkhaled.net/images/smilies/icon_razz.gif
http://www.harfkids.com/upload/images/icons/icon10.gif


تعيشـــــــوا وتاخـدوا غـيـرهــــا

الزبير
09-04-2009, 18:05
سميتو بحال كولشي المغربة السي مجمد

abounouha
09-04-2009, 18:20
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh cette question est tres simple : la reponse est merci on est touché.merci.hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

عمر الشرقاوي
09-04-2009, 19:16
شكرا على المساهمة الطريفة

latifnki
09-04-2009, 20:25
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

احمد امين المغربي
10-04-2009, 18:04
الله اسمح ليك عذبتيني بالحساب.ههههههههههههههههههه

rach1984
14-06-2009, 17:59
شكرا لمروركم

imimzirg
14-06-2009, 19:44
وتسخسيخة هدي

mohja
14-06-2009, 19:54
خدّمتيييييييييييييينا
ومع دلك ضحكتيييينا
مشكور على المساهمة

ahmedchok62
14-06-2009, 20:42
سبق لي أن سمعت هذه النكتة لكنني كنت أظن أن السؤال سيكون "كم عدد المحطات التي وقفت فيها الحافلة؟؟"
درتيها بينا الله يسامح

جيجي امين
14-06-2009, 21:48
توقعت نحسب شوية واخا مااااااااااااااااااا عندي مع حساب
بالحق زويييييييييييييييييييييييييييييييية
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااعرة
مشكوووووووووووووووووووووووووووورة
على التسخسيخة

موح موح
14-06-2009, 22:35
علاه هذا الطوبيس كان سايقو شي شيفور؟ يان كان غادي بوحده؟
شكرا على المساهمة القيمة

bladi maroc
15-06-2009, 11:47
الراكب
اللي مشا يشتري بيبسي

هاجر886
15-06-2009, 20:02
صفحة كاملة عمرات بالارقام اوكالسة كانحسب كي الهبيلة او واخا هاكداك زوينة ههههههههههه

rach1984
15-06-2009, 22:49
شكرا لمروركم
او سمحو لي الا خدددمتكم

akarkab
16-06-2009, 15:44
درتيها بينا الله يسامح

نجمة المنتدى
17-06-2009, 14:19
سقطت في مقلبك شكرا لك

MISHANANE
17-06-2009, 20:47
dartiha twila tsakhsakhna mais pas de problem merci 3la el mocharaka

islam84
18-06-2009, 22:02
dartiha bina machkora assi rach

امير الشكولاطة
18-06-2009, 22:08
شكرا على المساهمة الطريفة

وديع السنكوب
18-06-2009, 22:12
اسمه خي احمد الثمانين