abomo007
11-04-2009, 09:41
تزوج احدهم واحدة حولة,و يوم الزفاف,وعقب انتهاء الفرح وانصراف المعازيم.
قال لها"خلاص يا حياتي الناس مشيت مش تكشفي عن وجهك عشان اشوف القمر؟"
فردت العروس"اصلي انا مستحية من اخوك اللي بجنبك."d7k
قال لها"خلاص يا حياتي الناس مشيت مش تكشفي عن وجهك عشان اشوف القمر؟"
فردت العروس"اصلي انا مستحية من اخوك اللي بجنبك."d7k