تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : الطبيب و المريض


proff83
16-04-2009, 19:00
المريض : يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟

الطبيب : أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟
: لأ أبداً، عمري ما دقت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة

: بتلعب قمار؟

: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج

: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟
: ولا بأفتحهم من أساسه

: ولا بتسهر على القهوة؟
: ولا عمري عتبتها برجلي

: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟

: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب

: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟
: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟

: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟
: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله؟

: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟
: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي


: بتصلي؟

: يوم الجمعة بس


: بتحب ؟

: لا بحب البنات ، ولا بيحبوني !

:
أمال عايز مية سنه تهبب فيها إييييييييه
file:///C:/DOCUME%7E1/acer/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg :frusty::frusty: