تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : اقصر نكتة


aboumouad101
27-04-2009, 17:39
اقصر نكته في العالم !!!

مرة قائد جيش كان يكلم الجنود فى قاعة كبيرة


عدد الجنود 100 جندى

وهو يتكلم واحد عطس .... القائد عايز يعرف مين اللى عطس

قال : مين اللى عطس ؟؟؟
محد رد !!!

قسمهم 50 على اليمين و 50 على الشمال

سأل الخمسين اللى على اليمين

قال : مين اللى عطس ؟

كلهم قالوا : محد فينا عطس

القائد قتلهم كلهم

راح للخمسين اللى على الشمال

قالهم : مين اللى عطس ؟؟؟


محد رد


قسمهم 25 على اليمين و 25 على الشمال


سأل ال 25 اللى على اليمين


مين اللى عطس ؟


كلهم قالوا مو احنا


القائد قتلهم كلهم


سأل ال 25 اللى على الشمال


مين اللى عطس ؟


محد رد


قسمهم 13 على اليمين و12 على الشمال


سأل ال13 اللى على الشمال


في احد منكم عطس ؟


كلهم قالو لأ


قتلهم كلهم


سأل ال12 اللى على اليمين


مين فيكم اللى عطس ؟

محد رد


قسمهم 6 على اليمين و 6 على الشمال


سأل ال 6 اللى على اليمين


في احد منكم عطس ؟


كلهم قالوا لأ


قتلهم كلهم


سأل ال 6 اللى على الشمال


مين اللى عطس ؟


محد رد


قسمهم


3 على اليمين و 3 على الشمال


سأل ال 3 اللى على اليمين


في احد منكم عطس ؟


كلهم قالوا لأ


قتلهم كلهم


سأل ال 3 اللى على الشمال


مين فيكم اللى عطس ؟


محد رد

قسمهم 2 على اليمين و 1 على الشمال


سأل ال 2 الى على الشمال


مين فيكم اللى عطس ؟


الإثنين قالو مش احنا


قتلهم !!!!!


سأل الواحد اللى على الشمال


قاله انت اللى عطست ؟


قاله :


أيوة انا


القائد قاله :

:harhar1::harhar1::harhar1: يرحمكم الله :bleh::bleh::bleh::bleh:




منقوووووول:blow::blow::blow:
واسال الله عز وجل الا اكون مخطئا بهده النكتة

majdah
27-04-2009, 17:45
ايوا شتي كيقول واحد المثل دير النية أ بات مع الحية نكتة واخا قصيرة بزززاف ولكن روعة

ahmedchok62
27-04-2009, 22:05
واووو شحال قصيرة
شكرا على النكتة القصيرة جدا

الزبير
28-04-2009, 16:12
شكرا على المساهمة

hicham1801
28-04-2009, 21:17
شكرا لك يا أخي

أبو وداد
30-04-2009, 14:30
هههههههه تمخض الجبل فولد......................نكتة.............عفوا فأر.

احمد امين المغربي
02-05-2009, 23:59
وقصييييييييييييييييييييرة بزاف
هههههههههههه

a-b-d-o
03-05-2009, 20:02
يرحمني و يصلح بالكم

chamss
04-05-2009, 17:49
نكتة فعلا قصيرة

لكن المهم انها رائعة


شكرا

abdou_rabbih
04-05-2009, 18:28
نكتة قصيرة جدا لذا سيكون الرد أقصر
شكرا على النكتة القصيرة
شكرا على النكتة القصيرة
شكرا على النكتة القصيرة
شكرا على النكتة القصيرة
شكرا على النكتة القصيرة
شكرا على النكتة القصيرة
شكرا على النكتة القصيرةر
شكرا على النكتة القصيرة
شكرا على النكتة القصيرة

radia23
04-05-2009, 21:04
شكرا جزيلا ولا اروع

عمر الشرقاوي
05-05-2009, 10:52
الجنازة قائمة والميت فأر هذا المثل ينطبق على مضمون النكتة القصير جدا.
هل من نكتة أقصر منها.
تحياتي

الليث الأبيض
05-05-2009, 12:13
اه اه اه اه اه اه شحال قصيرة

ابن سبو
05-05-2009, 14:01
إلا قلت قصيرة ... قصيرة...