hatimovic
02-06-2009, 13:50
شبااب أسألوا محـــشش : ليه انـــت بتحلف كتير .. %%
قال : والله العظيم دي اشاعه ,, قسما بالله ده افتراء,,
علي الطلاق بالتلاته دول نصابين وكداااابين .. !!
أقسم بالله العظيم اني برد على الموضوع .. %%
هههههههه هانتوما غاتردو !!!si27
قال : والله العظيم دي اشاعه ,, قسما بالله ده افتراء,,
علي الطلاق بالتلاته دول نصابين وكداااابين .. !!
أقسم بالله العظيم اني برد على الموضوع .. %%
هههههههه هانتوما غاتردو !!!si27