المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ابتسم قليلا


الفوقى
18-02-2009, 19:02
مرة واحد هو وابنه ميعرفوش المصعد الكهربائي( سنسور) يشوفو غير في باب تتفتح وتتقفل وهما ماهم فاهمين حاجة ...المهم جات واحدة عجوزة ظغطت على الزر اللي بجنب الباب ودخلت تغلقت الباب وبعد شوية تفتحت الباب وخرجت منه شابة جميلة فالراجل قال لابنه روح هات امك هناوبسرعة:_1_prv:

Tamessate
19-02-2009, 10:25
ابتسامة حلوة يتمنى المرء لو كان الصندوق(المصعد) يفعل دلك

الفوقى
19-02-2009, 11:17
شكرا على الرد المعبر

judy abotte
19-02-2009, 11:20
شكرا على النكتة

غزال كلميم
19-02-2009, 11:21
شكرا على المساهمة

الفوقى
19-02-2009, 17:54
شكرا لكل الردود المعبر ة

friend13
20-02-2009, 22:33
شكرا لك
هههههههههههههههههههههههههه

الفوقى
21-02-2009, 11:24
شكرا على الرد الطيب

الزبير
21-02-2009, 16:51
شكرا على المساهمة

الفوقى
21-02-2009, 17:28
شكرا على الرد المعبر

perle blanche
23-02-2009, 13:14
ههههههههههه
ضحكت كثير ماشي غير ابتسمت
الله يعطيك الصحة

الفوقى
23-02-2009, 16:20
http://www.wasit.net/alrowad/images/hit.gif

http://islamroses.com/zeenah_images/40c7f0d145.gif

hakinya
16-03-2009, 12:09
شكرا على المساهمة

الفوقى
17-03-2009, 09:23
شكرا على الرد المعبر