abomo007
20-03-2009, 13:47
تحية اخوية.
قال الزوج لزوجته"انا حلمت امبارح اني في الجنة".d7k
فقالت الزوجة"وانا طبعا كنت معك".
فقال الزوج"ماهو علشان كده انا عرفت انه كان حلم".
قال الزوج لزوجته"انا حلمت امبارح اني في الجنة".d7k
فقالت الزوجة"وانا طبعا كنت معك".
فقال الزوج"ماهو علشان كده انا عرفت انه كان حلم".